דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי ברא את העולם...חלק א 

מאת    [ 19/10/2008 ]

מילים במאמר: 1116   [ נצפה 3498 פעמים ]

לכולם יש כוונה טובה - וכולם רוצים להיות בורא עולם. ישנם כאלו שמלגלגים על אלהים – וישנם כאלו שמחפים על אלהים. כאלו שהפכו את התורה לכסף – וכאלו שלמדו מהתורה לצאת מהכעוס. כאלו שבנו את מעמדם והדרם מהתורה – וכאלו שמתנגדים להדרם ולמעמדם. כך נוצרו שלוש מעצמאות על דת, מדע וקבלה. כך ששלושתם יחד הכניסו כעוס וחוסר וודאות בעולם והגיעו לנקודה אל חזור. בורא עולם שלח שליח לעולם שנקרא "המשיח" כדי לגאול את שלושת המעצמות ואת העם מסבל העולם כך שהתשובה קיימת: מי ברא את העולם?...      

מי ברא את העולם

כל בני האדם שנמצאים על פני היקום מתעסקים בשאלה הזו כאשר נאמר להם: "אל תנחם את האדם כאשר המת מונח לפניו". כל תורה ותורה שנמצאת היום ומסבירה איך נברא העולם נקראת: "מת". וכאשר אנחנו רוצים היום לדעת כיצד נברא העולם ונגשים ללמוד מן התורות שקיימות אנחנו בעצם מבקרים את המתים (סיאנס). כך שאדם שמלמד את תורת המת הוא גורם סבל לנשמת המת והוא יכול להיפגע ולפגוע: "סיאנס בפרט ודרכים לתקשר בכלל, הינו תהליך מסוכן מאוד. לפני כל ניסיון לתקשר, בין אם הוא בעזרת סיאנס או בין אם הוא בכל דרך אחת - אנו ממליצים לחקור ולאסוף מידע הרלוונטי לנושא. ישנם המון סיפורים על אנשים אשר ניסו לבצע סיאנס אך עשו זו לא כהלכה- ונשאו בתוצאות". כל מלמדי הדת מדע והקבלה הם מסתמכים על תורת המתים והם נפגעים ותלמידיהם נפגעים כך שבעצם הם עושים סיאנס והם מתקשרים (רשת)  - ניתן לבדוק שכל המלמדים חולה נפש ובתורשה (רשת) כל בני אדם שהם אברי הגוף של המלמדים חולי נפש שעל זה נאמר: "נפלנו ב"רשת".

בואו נעשה בדיקה מה זה עינוי נשמות - סיאנס והתקשרות.

כל אחד ישיג את מספרי הטלפונים של כל הרבנים ושל כל חכמי הדור ושל ראש הממשלה ושל נשיא המדינה ויתחיל להתקשר ויבקש לדבר רק איתם, לאחר מכן לשלוח להם הזמנות למסיבות, לריקודים, לפיתרון בעיות של העולם, ללמד את הילדים דרך ארץ...אני מוכן להמר 100/1 שאף אחד לא יצליח לדבר עם אותם חכמי הדור או שיראה אותם אם לא ישלח לו סכום כסף שבוא הוא מוכן למכור את הגוף שלו. כך זה עם הקדוש ברוך הוא והמתים. הנשמות הקדושות שעזבו אותנו כל כוחם וכול מאודם היה לעזור לנבראים כאשר היו בגופם הפיזי ואנחנו נידינו אותם ככלבים עזובים שיורים בהם ברחובות והיום כולם הולכים ובוכים ומבקשים מהם עזרה. על כן השאלה היא: האם הקדוש ברוך הוא החי יבוא לדבר עם המתים כאשר המתים החיים (ראשי העם וחכמי הדור) לא באים לעזור למתים שמחיים אותם?...כל השוכב עם אשת איש מות יומת...תורה שהצדיקים השאירו אלו הנשים שלהם שבזכותם הם נכנסו לעולמות העליונים ובזכותם הם יחזרו לעולמות התחתונים (כשם שחללית יוצאת לחלל ומשאירה בועה בארץ וכשתחזור היא נכנסת לבועה שהשאירה) כך אסור למתים לשכב איתם ולנצל אותם, הצדיקים לא השאירו נשים זונות שאפשר לסחור בהם!...    

כל מלמדי דת, מדע וקבלה הם יודעים בדעת את המשפט: "וכל שחכמתו מרובה ממעשיו, אין חכמתו מתקיימת – וכל שחכמתו קודמת ליראת חטאו, אין חכמתו מתקיימת". אבל מכיוון שראשי העם והמלמדים שהם נקראים חכמי הדור הם בוחלים בתורה של משה רבנו שהוא לא מת שנאמר: "ולא ידוע מקום קבורתו עד היום הזה". והם התחילו לפגוע בעם מכוח חכמת המתים ולא מכוח חכמת החיים, וכאשר מגיע "משה – המשיח". הם דוחים את תורתו ואת משה ואת תורת משה שנאמר להם: "ולא תוציא את אשת המת החוצה". שנאמר להם על ידי הרמב"ם: "כל מי שדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו".

כולנו רוצים משיח – וכולנו לא יודעים מה זה משיח.

אם נסתכל בכל ספרי ההיסטוריה חז"ל, הצדיקים, המלומדים, המקובלים...שעליהם נאמר עליהם השלום לא נוכל לדעת. מה זה משיח?...

דוגמא:

הרמב"ם הוא היחיד שמפרט לפריטי את תכונות המשיח. אם ניגש לדתיים לחרדים הם לא יקבלו את זה מכיוון שהרמב"ם אומר עליהם: "פניהם כפני אדם שכלם שני ס"מ מעל הקוף".

ניגש למקובלים של ימנו אנו וכולם טוענים: "התורה זה לא דת – זה מדע". כאשר ממשכים לטעון: "אנחנו לא דתיים אנחנו חרדים". בעיני הם לא שני ס"מ מעל הקוף אלא שואף לאפס.

ניגש למדענים שהם טוענים: "אין מידע שיכול לשנות את הידע שקיים בידנו". בזה הם קבעו שהם יצרו את העולם הזה שקראו לזה מציאות, והם מחפשים את הקיים מחוץ לנמצא כאשר עד היום הזה לא יודעים מה זה  להיות נמצא, דהיינו, "אם הגוף נמצא והראש קיים איך המדע קורא לעצמו מדע כאשר הוא לא יודע מה עושה הראש שלו הקיים על הגוף שלו הנמצא". על כן הם דנים היום שהאדם הוא תוצר של קוף והגיעו למסקנה 95% מה – ד. נ. א של הקוף דומה לאדם. כאשר אנחנו הולכים אל הקופים דת, מדע וקבלה אנחנו רואים את התמונה המפורסמת: לא רואה, לא שומע ולא מדבר שנאמר: "עיניים להם ולא יראו, אף להם ולא ירחון, אוזניים להם ולא ישמעו ופה להם ולא ידברו".

בנקודה הזו העולם הזה נמצא היום 2008 כאשר אנחנו נגשים לבראשית שנאמר: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ". השאלות שצריכות לעמוד מול כל בני האדם שקיימים ביקום הם:

א – קוף יכול להיות בן אדם?...

ב – הכושי ישנה את עורו?...

ג – הפושע תמיד יחזור למקום הפשע?...

ד – האם אפשר ליישר את הבננה?...

ה – אם כדי לדעת אנחנו חייבים לא לדעת על כן מדוע דת מדע וקבלה בחרו בטיפשות ולא רוצים לדעת: "מי ברא את העולם הזה"?...

 האם כדאי לנו להמשיך לשקוע בביצה הטובענית שתובעת: דם, יזע ודמעות או לצאת מן הביצה הזו לחיי נצח?...

ראשית לפני שנתחיל בבראשית

האם המשיח יכול להיות שעברו: מבריח, מדפיס כסף, סוחר סמים, הוצאת כסף במרמה, אין לו תואר אקדמאי, לא שומר שבת, אכל חזיר, הוריו לא יודעים קרוא וכתוב, לא צם בכיפור, אכל לחם בפסח, ישב בבית סוהר, אכל את כל דברי הים, לא ידע ש"ס ופוסקים, לא ידע פיזיקה, חמש יחידות מתמטיקה, מטאפיזיקה, אסטרופיזיקה, פסיכולוגיה, פסיכיאטריה, חקר הסרטן...האם אדם כזה הוא יכול לענות לנו: "מי ברא את העולם הזה"?!!!...

דת מדע וקבלה: רבי אליעזר בנו של רבי שמעון לא יכול היה להמשיך להתפתח רק מכיוון שהוא דחה אדם כזה כך שאתם היום רחוקים שנות אור מרבי אליעזר. "רבי אליעזר המשיך להתפתח רק לאחר שהודה בטעותו וביקש סליחה".

אדם שיצא מן הכלל לספר על עצמו, לא לספר על עצמו יצא אלא על הכלל כולו.

כאשר שופטת נידחת מבית המשפט היא מספרת לנו כמה מושחתת מערכת המשפטית – וכאשר רופא עוזב את מקצועו הוא מספר לנו על החושך הקיים במערכת הרפואה. השאלה הנשאלת היא: "אותה שופטת ורופא הם לא היו בממלכת המושחתים והחושך שמשם פרנסו את עצמם"?

מודעות 2008. עזבנו את תשס"ח ואנחנו בהתחלת תשס"ט ואנחנו צריכים להחליט על גורלנו כולם: דת מדע קבלה והעם:

"עד מתי רשעים יעלוזו"?...

מתי נצא ממודעות החושך לאור?...

מתי יפסיקו מחלות הסרטן, הדיכאון והגרושים?...

מתי נפסיק לשלוח את ילדנו למות על קידוש האשליה?...

מתי נדע שהכסף הזה שנמצא בידנו הוא החרב שהורג אותנו?...

מתי יבוא המשיח – ומתי נלך למשיח?...

אין חדש תחת השמש כך טען שלמה המלך האדם החכם ביותר עלי אדמות. דהיינו, מציאות 2008 שאנחנו נמצאים בה היום היא הייתה והשאלות האלו נשאלו ותשובות קיבלנו על זה , דהיינו, מציאות 2008 היא מצב דז'וו. השאלה הנשאלת היא: "מתי אנחנו רוצים לצאת מהסרט הזה שאנחנו שחקנים בו ולהיות המפיקים של הסרט"? דהיינו לדעת בדעת: "מי ברא את העולם הזה"?...(חלק א'...)

"הוו בני תמותה אומללים פיקחו את עינכם"

חיים שלמה: כותב הספר "מלחמת הרוח בחומר" ואתר www,haimshlomo,co.il נלחם את מלחמת החלש וחוסר הצדק.
0544-898547 03-9322192



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב